Terugbetalingsbeleid

Bij Suprey streven we ernaar producten te leveren die u helpen uw pijn te beheersen en levenskwaliteit te verbeteren. We geloven in de effectiviteit van onze producten en we raden aan ze minimaal 21 dagen te gebruiken voordat u overweegt ze te retourneren.

Hoe kunt u ons bereiken?

Ons klantenservice team staat altijd voor u klaar en zal binnen 24 uur antwoorden op uw e-mail.

  • E-mail: support@suprey.nl
  • Telefoon: (085) 060 3820

Om het proces te versnellen, vermeld duidelijk via telefoon en e-mail uw bestelnummer, probleem/probleem, e-mail en voor- en achternaam die u heeft gebruikt bij uw aankoop. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

Hoe kan ik de product(en) terugsturen?

We zijn ervan overtuigd dat onze producten werken, en we vragen u om ze eerst minimaal 21 dagen te proberen en de voordelen van Suprey ten volle te ervaren. Als u nog steeds niet tevreden bent en de producten wilt retourneren, kunt u dit na 21 dagen doen, binnen de periode van 90 dagen die door onze geld-terug-garantie wordt gedekt. Volg de onderstaande instructies:

  • Ga naar ons retourcentrum
  • Vul uw bestelnummer en e-mail adres in om verder te gaan
  • Volg de instructies en geef een reden van uw retour
  • Zodra uw retour is goedgekeurd, krijgt u via de mail een instructie om uw bestelling terug te sturen

Welke artikelen worden niet terugbetaald?

  • Verzendkosten (indien van toepassing)
  • Kosten voor versnelde verwerking
  • Verbruiksartikelen, zoals gelpads of soortgelijke producten.

Hoe snel krijg ik mijn terugbetaling?

Zodra je het product hebt teruggestuurd en door ons team is gecontroleerd, sturen we een e-mail over de goedkeuring of afwijzing van uw retour. Het kan tot 5 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat.

Wij vergoeden de volledige productprijs zonder de waarde van eventuele kortingen en verzendkosten.

Ik heb een kapot artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Als het gekochte product beschadigd is, neem dan contact met ons op via e-mail binnen 7 dagen nadat het product is bezorgd. Geef een korte beschrijving en een video/foto van het beschadigde product. We zullen onmiddellijk een nieuw exemplaar opsturen. Om het proces te versnellen, dient u die volgende intstructie aan te houden wanneer u een e-mail stuurt naar onze klantenservice:

  • Bestelnummer
  • Voor- en achternaam
  • Beschrijving en foto of video van wat er beschadigd of defect is
  • E-mail adres waarop de bestelling is geplaatst

Mijn bestelling is kwijtgeraakt tijdens de verzending of is gestolen.

Als u "Turbo & Verzekerde Verzending" heeft toegevoegd aan uw bestelling ter dekking van diefstal en producten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, geven wij onmiddellijk kosteloos een vervangend artikel. Om het proces te versnellen, moet u dit formaat gebruiken wanneer u een e-mail stuurt naar onze klantenservice:

Onderwerpregel: Gestolen, verloren in transit.

  • Bestelnummer
  • Voor- en achternaam
  • E-mail adres waarop de bestelling is geplaatst

Mijn bestelling is kwijtgeraakt/verloren en heb niet gekozen voor "Turbo & Verzekerde Verzending".

Wij adviseren u om contact op te nemen met uw lokale vervoerder en aan te geven wat er is gebeurd. Wij kunnen geen volledige terugbetaling of vervanging van de verloren of gestolen artikelen garanderen. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

  • E-mail: support@suprey.nl
  • Telefoon: (085) 060 3820

27, Old Gloucester Street
LONDON, WC1N 3AX
UNITED KINGDOM