Verzendbeleid

We begrijpen dat het belangrijk voor u is dat uw bestelling zonder problemen wordt verwerkt en op tijd wordt verzonden. Om ervoor te zorgen dat dit gebeurt, treffen we extra voorzorgsmaatregelen om ervoor te zorgen dat uw pakket via de juiste kanalen wordt verzonden en grondig wordt gecontroleerd. Maar één ding is zeker: ons toegewijde team in het magazijn er alles aan doet om uw pakket zo snel mogelijk te verzenden. 

We bieden gratis verzending en levering aan voor al onze producten. Daarnaast kunt u kiezen voor onze "Turbo & Verzekerde Verzending" optie, waarmee uw bestelling als eerste wordt verzonden en te allen tijde gedekt is in het geval van verlies of diefstal van uw pakket.

Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw bestelling probleemloos en tijdig bij u aankomt.


Mogelijke verzendmethodes

Standaard Verzending (Gratis) Verzonden op maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren, met uitzondering van nationale feestdagen in Nederland.

Bestellingen worden gewoonlijk 2-4 werkdagen na plaatsing verzonden.

Turbo & Verzekerde Verzending
Verzonden op maandag tot en met vrijdag tijdens kantooruren, met uitzondering van nationale feestdagen in Nederland.

Bestellingen worden gewoonlijk 1-2 werkdagen na plaatsing verzonden.


Het verzendproces

Onze producten worden verzonden vanuit ons internationale magazijn, dus de levertijd is grotendeels gebaseerd op de lokale postdiensten zodra ze aankomen in het land van bestemming.

Standaard Verzending (Gratis) 3-5 werkdagen
Turbo & Verzekerde Verzending
2-3 werkdagen


Het volgen van uw bestelling

Uiteraard verzenden wij een Track & Trace zodra de bestelling wordt verwerkt. Hiermee kan de status van de bestelling gevolgd worden via de website van de vervoerder. De verzendinformatie is op onze website binnen 24 uur zichtbaar tijdens werkdagen. Tijdens weekenden is de verzendinformatie de eerst volgende werkdag beschikbaar. De Track & Trace wordt per mail verzonden.

Met jouw bestelnummer en e-mailadres kan jouw bestelling volgen op onze tracking pagina.


Problemen met het volgen van uw bestelling?

Hoezeer we ook zouden willen dat we elke klant konden voorzien van de meest nauwkeurige tracking updates, alle tracking informatie wordt verstrekt door onze koerier partner en ons team heeft alleen toegang tot dezelfde informatie als u. Daarom is het voor ons moeilijk om een geschatte aankomsttijd te geven. We gaan ons best doen om aan ieders verzendsituatie tegemoet te komen en tevredenheid te garanderen.

Als het extreem lang duurt voordat uw bestelling u bereikt, neem dan contact met ons op en ons team zal aan de hand van uw laatste trackinginformatie de beste oplossing voor u zoeken.


Mijn bestelling is kwijtgeraakt tijdens de verzending of is gestolen.

Als u "Turbo & Verzekerde Verzending" heeft toegevoegd aan uw bestelling ter dekking van diefstal en producten die tijdens het transport verloren zijn gegaan, geven wij onmiddellijk kosteloos een vervangend artikel. Om het proces te versnellen, moet u dit formaat gebruiken wanneer u een e-mail stuurt naar onze klantenservice:

Onderwerpregel: Gestolen, verloren in transit.

  • Bestelnummer
  • Voor- en achternaam
  • E-mail adres waarop de bestelling is geplaatst


Mijn bestelling is kwijtgeraakt/verloren en heb niet gekozen voor "Turbo & Verzekerde Verzending".

Wij adviseren u om contact op te nemen met uw lokale vervoerder en aan te geven wat er is gebeurd. Wij kunnen geen volledige terugbetaling of vervanging van de verloren of gestolen artikelen garanderen. 


Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!

  • E-mail: support@suprey.nl
  • Telefoon: (085) 060 3820

Ketelmakerij 23-T
7553 ZP, Hengelo
Overijssel
Netherlands